بیانیه های یک کروکودیل خوشحال

  • ۰
  • ۰

بله، هنوز زنده ام

خوبم

احتمالا بعد یه بار کرونا و دو دوز واکسن دوباره کرونا گرفته ام.

دوباره شنل سوپرمنم رو از تو کمد برداشته ام و خاکش رو تکوندم و تنم کردمش.

صبح ظهر شب سه لیوان عسل آبلیمو میسازم و به سلامتی میزنیم و نوبتی اکسیژن چک میکنیم.

 

کار پیدا کرده ام. هنوز گاو ها رئیسن. در واقع فهمیدم برای رئیس بودن لازمه که گاو بشی. به دسته ی کوچیکی از آدم ها ریاست میکنم و مچ خودمو هر بار در حالی میگیرم که گاو شدم.

با شعار همه زندگی ها ارزشمندن و تلاش ما بالاتر از حد تصوره! وارد صنعت شدم که مرز های علم رو بشکافم و شخصا دارو ی درمان همه چیز رو کشف کنم! هر یه قدم که جلوتر میرم بیشتر میفهمم همه چیز صنعته و کثافت پول به همه چی میچربه، حتی جون آدم ها! 

 

در دوره ی ریکاوری به سر میبرم. تو سالهای اخیر بخش اعظمی از زندگیمو در حال ریکاوری بودن البته. فرمول اصلی دوره ی ریکاوری عموما "به خودت حس ارزشمند بودن بده" اس برا من، و با زدن لاک قرمز شروع میشه. این روزها ولی به لطف کرونا و ناپروکسن همش خوابم.‌

  • ۰۰/۰۶/۲۵
  • کروکدیل بانو

نظرات (۲)

دو هفته ای هست درگیر این لعنتیم

اولش حالم از بیماری و درد و مریضی و ... بهم میخورد

الان حالم از ادمیزاد و این سیستم ضعیف و پست ک کثافتم بهم میخوره

  • محمدرضا عاشوری
  • :))))هنوز گاوها رئیسن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی