بیانیه های یک کروکودیل خوشحال

  • ۰
  • ۰

بچه جان، من پیشاپیش ازت معذرت می خوام که تو مملکتی که توش زن بودن جرمه به وجود داشتنت فکر می کنم. پیشاپیش از معذرت میخوام اگه ph لوله ی فالوپ من طوری بود که تو دختر به دنیا بیای. ولی دختر جان، اگه اومدی، لطفا تو به بچه داشتن فکر نکن. بیا و تو تموم کن این زنجیره ی حماقت رو... چون میدونی که، سر و ته  همچین فاجعه ای با یه معذت خواهی دو خطی زیر خاکی هم نمیاد. 

 

* من قوق لیسانسه شدم. درسته که الان پوست ندارم ولی تو صف وایسید برای ماچ کردن کله ام ^_^

 

*اگه از اینجا کوچ کنم، میاید با من؟ 

  • ۹۹/۰۸/۰۲
  • کروکدیل بانو

نظرات (۵)

مبارکهههههههههههه

پاسخ:
قربون شما *_*
  • شهـــ ـــرزاد
  • مبااااارک باشه 🥳

    بلی میایم

    پاسخ:
    *_*

    تبریکات ما رو نیز پذیرا باشید :گل

     

    + یاد شعر کربلا کربلا ما داریم میاییم افتادم :دی

    پاسخ:
    مچکرم ^_^

    لوله فالوپ خیلی جالب بود. نمیدونستم.

    مبارک باشه. 

    پاسخ:
    بیا، وسط چرندیاتم نکات علمی آموزشی هم دارم :)))

    تبریک میگم و آرزوی موفقیتهای بالاتر رو دارم برات:)

    این زنجیره نباید قطع بشه شاید لازمه مادرهای امروز فکر بهتری برای مادرهای فردا بکنن

    پاسخ:
    ممنون *_*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی